Ponadczasowy hit O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Ryan Holiday
Ponadczasowy hit
O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Ryan Holiday
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788328344112
- Ilość stron: 272
- Format: 208x140x16 mm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Ponadczasowy hit - Ryan Holiday
Przeważająca część nowości znika z rynku równie szybko, jak się na nim pojawia. Dotyczy to wszystkich branż, od książek począwszy, na narzędziach skończywszy. Jeśli już jakiś produkt odnosi sukces, najczęściej jest gwiazdą jednego sezonu - po pięciu latach nikt o niej nie pamięta. Mimo to każdy potrafi wymienić książkę lub film, do którego wraca mimo upływu czasu. Co ciekawe, te ponadczasowe hity często w momencie premiery nie cieszyły się dużą popularnością. Ich wartość raczej rosła stopniowo, z upływem lat. Każdy, kto chciałby dołączyć efekt swojej pracy do tego elitarnego grona, powinien zadać sobie pytanie: jakie mechanizmy rządzą tworzeniem takich dzieł?
W tej książce nie znajdziesz prostej recepty na krótki sukces. Dowiesz się natomiast, jak pracowały najwybitniejsze umysły naszych czasów stojące za powodzeniem największych bestsellerów ostatnich lat. Przekonasz się, że nie istnieje jedna metoda kreowania dzieł, które mogłyby zdobyć wiernych odbiorców na dekady. Istnieje za to bardzo ważny sposób postrzegania relacji między dziełem a jego odbiorcą. Między fazą projektowania czy kreowania a fazą marketingu nie może być wyraźnej granicy. Cel, któremu ma służyć produkt, oraz wizja docelowych odbiorców towarzyszą myślom i działaniom autora od pierwszego dnia pracy nad dziełem. Innymi słowy, holistyczne traktowanie tego procesu zwiększa szansę dzieła na przetrwanie próby czasu. I do takiego właśnie holistycznego podejścia zainspiruje Cię ta książka.
Ryan Holiday jest strategiem medialnym, który współpracuje z wieloma znanymi osobistościami, w tym Tuckerem Maksem czy Dovem Charneyem. Po tym, jak w wieku dziewiętnastu lat rzucił college i terminował u Roberta Greene, autora 48 praw władzy, doradzał wielu pisarzom, którzy doskonale się sprzedają, oraz muzykom, którzy zdobywają platynowe płyty. Obecnie jest dyrektorem marketingu w American Apparel, którego dokonania są znane na całym świecie. Kampanie reklamowe opracowane przez Ryana Holidaya były wykorzystywane jako „studia przypadków” przez takich gigantów jak Twitter, YouTube czyGoogle oraz omawiane w między innymi w AdAge, New York Times, Gawker czy FastCompany. Ryan Holiday mieszka w Nowym Orleanie i prowadzi stronę RyanHoliday.net.
Szczegóły: Ponadczasowy hit - Ryan Holiday
Tytuł: Ponadczasowy hit
Podtytuł: O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu
Autor: Ryan Holiday
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328344112
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 272
Format: 208x140x16 mm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.295 kg
Recenzje: Ponadczasowy hit - Ryan Holiday
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Ryan Holiday (7)
- Przewiń (Świat Książki) - oprawa broszurowa
- Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów (Onepress) - zintegrowana
- Zielone światła (Marginesy) - Miękka
- Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym (Onepress) - Zintegrowana
- Ego to Twój wróg (Onepress) - Miękka
- Siła samodyscypliny O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji (Onepress) - Zintegrowana
- Rodzicielstwo na każdy dzień roku. 366 medytacji na temat miłości i wychowywania wspaniałych dzieci (Onepress) - Miękka