Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

,

Książka

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach. Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.


Szczegóły: Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Tytuł: Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Autor: Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788381424653
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 152
Format: 16,8x24 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×