Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142) Wiek: 4+

Gra

Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142)
Wiek: 4+

  • Producent: Alexander
  • EAN: 5906018021424
  • Format: 29 x 19 x 5 cm
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 52,53 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,53 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142)

Ekonomiczna wersja gry, która jest gwarancją doskonałej zabawy dla całej rodziny. „Siódme Poty” to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy puzzle, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki. 

Jak zdobyć puzzle i wygrać grę? 

Plansza po której poruszamy się za pomocą pionków zawiera pola z ikonkami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Ilość gwiazdek na polu wskazuje którą z 4 rodzajów kart z ćwiczeniami należy pobrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera więcej ćwiczeń, a przez to jest trudniejszy do wykonania. Ikona na polu wskazuje, który puzzel z układanki zdobędziemy. Każdy z graczy musi zebrać 8 różnych puzzli tworzących układankę oraz puzzel z pucharem zwycięstwa, po który możemy pójść dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki. 

Przebieg gry:

1. Umieść planszę na stabilnej powierzchni.

2. Ułóż karty oraz pionki w przeznaczonych do tego miejscach na planszy. Puzzel zwycięstwa na środku planszy, a pozostałe puzzle w pudełku. 

3. Gracze rzucają kolejno kostkami przesuwając pionki o ilość pól przez nie wskazaną.

4. Pobieramy kartę z ilością gwiazdek wskazaną na polu, na którym stajemy.

5. Zapamiętujemy układ ćwiczeń z karty a następnie wykonujemy je w czasie omierzanym przez klepsydrę lub aplikację na telefon Alexander Timer (do pobrania zarówno ze strony www.alexander.com, jak i z instrukcji do gry).

6. Jeżeli graczowi uda się wykonać wskazaną sekwencję ćwiczeń we wskazanym czasie, otrzymuje puzzel z ikonką wskazaną na polu, na którym stał.

7. Po zdobyciu wszystkich elementów układanki, gracz wraca na swoje pole startowe i zmierza do środka planszy w celu uzyskania puzzla zwycięstwa. 

8. Osoba, która zdobędzie puzzel z pucharem, wygrywa rozgrywkę.

Zawartość opakowania:

- plansza,

- planszetki do kolekcjonowania- 36 szt.,

- karty z ćwiczeniami - 55 szt.,

- 4 pionki,

- klepsydra,

- notes.

Liczba graczy: 2-4

Wiek: 4+


Szczegóły: Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142)

Nazwa: Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142) Wiek: 4+
Producent: Alexander
Seria: Sport & Fun
Kod paskowy: 5906018021424
Format: 29 x 19 x 5 cm
Oprawa: pudełko
Waga: 0.48 kg


Recenzje: Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Sport & Fun: Siódme poty light - gra sportowa (2142)



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: