Angielski w marketingu, promocji i reklamie Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska
Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788375619904
- Ilość stron: 280
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions. Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1?B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.
Szczegóły: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska
Tytuł: Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Podtytuł: Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Autor: Malwina Dietrich, Alicja Fandrejewska
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619904
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 280
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami