Makromarketing Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Książka

Makromarketing
Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788320823530
  • Ilość stron: 428
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,91 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,91 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Makromarketing - Jacek Kamiński

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.


Szczegóły: Makromarketing - Jacek Kamiński

Tytuł: Makromarketing
Podtytuł: Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Autor: Jacek Kamiński
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823530
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 428
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Makromarketing - Jacek Kamiński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×