Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
Anna Lipka, Małgorzata Król, Waszczak Stanisław
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
Anna Lipka, Małgorzata Król, Waszczak Stanisław
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381022842
- Ilość stron: 182
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji - Anna Lipka, Małgorzata Król, Waszczak Stanisław
?Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...)
Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...)
Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie".
Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK
Szczegóły: Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji - Anna Lipka, Małgorzata Król, Waszczak Stanisław
Tytuł: Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
Podtytuł: (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
Autor: Anna Lipka, Małgorzata Król, Waszczak Stanisław
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022842
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg