Metodologie i praktyki badawcze
Metodologie i praktyki badawcze
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788322936443
- Ilość stron: 180
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Metodologie i praktyki badawcze
Zmediatyzowana rzeczywistość dostarcza potencjalnym badaczom niespotykanych dotąd w nauce zasobów danych. Wyjątkowość sytuacji, z którą mamy do czynienia, to nie tylko kwestia ilości, to także przełamanie barier technologicznych w dostępie, dostarczenie wielorakich narzędzi do analiz, działań badawczych, fragmentacji, scalania, rekonfigurowania ? wszystkiego z wszystkim. Pytanie pierwsze brzmi, co z tym wszystkim robimy, co z tego wyniknie dla władz poznawczych człowieka. Jest jeszcze pytanie drugie, mniej oczywiste: czy dostępność materiału i jego operacjonalizowalność to jedyna zmiana. A relacja badacz? materiał badawczy? Co z nią się dzieje w dobie big data? Metodologie i praktyki badawcze medioznawstwa zajmują praktycznie i w refleksji teoretycznej autorów dziewiątego numeru czasopisma ?Dziennikarstwo i Media?.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły: Metodologie i praktyki badawcze
Tytuł: Metodologie i praktyki badawcze
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322936443
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 180
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg
Redakcja: Borkowski Igor