Logistyka i administrowanie w mediach. Zarządzanie Big Data
Logistyka i administrowanie w mediach.
Zarządzanie Big Data
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788375459524
- Ilość stron: 154
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Logistyka i administrowanie w mediach.
Tom 39. serii "Media początku XXI wieku".
Obserwując rzeczywistość trudno nie zauważyć siły i zasięgu oddziaływania Internetu i jego wpływu na kształtowanie postaw, zachowań i decyzji człowieka. Wszechobecna cyfryzacja stała się dominującym czynnikiem warunkującym rozwój świata. Społeczna akceptacja tego zjawiska przyczyniła się do użytkowania sieci w każdym elemencie naszego funkcjonowania. Określenie ?wyguglować? utrwaliło się w słowniku komunikacji międzyludzkiej. Za określeniem tym kryje się szereg działań warunkujących wiedzę, opinie i emocje na wybrany temat.
Ogólnodostępność sieci i zapotrzebowanie na nią, będące wynikiem stałego jej użytkowania, zaowocowało powstaniem gór informacji stanowiących zasoby cyfrowe. Kluczem do sukcesu każdej firmy jest umiejętne i właściwe weryfikowanie i analiza ogromnych zasobów informacyjnych sieci Big Data, stanowiące źródło wiedzy i prognoz. Istotne jest dlatego, poprawne wyodrębnianie, segmentowanie i analizowanie atrybutów (bywających sentymentami) oscylujących wokół badanego
słowa ? słupa.
Szczegóły: Logistyka i administrowanie w mediach.
Tytuł: Logistyka i administrowanie w mediach.
Podtytuł: Zarządzanie Big Data
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375459524
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 154
Oprawa: Miękka
Waga: 0.278 kg
Redakcja: Opolska-Bielańska Agata