Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
Marcin Leszczyński
Międzynarodowe public relations
jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
Marcin Leszczyński
- Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788376544403
- Ilość stron: 238
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Międzynarodowe public relations - Marcin Leszczyński
Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności.
W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizie
przypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations.
W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwa
i ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaru wartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.
Szczegóły: Międzynarodowe public relations - Marcin Leszczyński
Tytuł: Międzynarodowe public relations
Podtytuł: jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
Autor: Marcin Leszczyński
Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
ISBN: 9788376544403
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 238
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje: Międzynarodowe public relations - Marcin Leszczyński
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Marcin Leszczyński (4)
- Grzech jest kobietą (Dom Wydawniczy PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Panorama współczesnej filozofii (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- 2010. Postscriptum Warszawa 2011 (Narodowy Instytut Fryderyka Chopina) - Miękka
- Yorktown 1781 Decydująca kampania amerykań rewolucji (Inforteditions) - Miękka ze skrzydełkami