Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

Książka

Międzynarodowe public relations
jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 43,08 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 43,08 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Międzynarodowe public relations - Marcin Leszczyński

Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności.
W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizie
przypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations.
W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwa
i ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaru wartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.


Szczegóły: Międzynarodowe public relations - Marcin Leszczyński

Tytuł: Międzynarodowe public relations
Podtytuł: jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
Autor: Marcin Leszczyński
Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
ISBN: 9788376544403
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 238
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Międzynarodowe public relations - Marcin Leszczyński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: