Plan marketingowy
Wood Burk Marian
Plan marketingowy
Wood Burk Marian
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788320817072
- Ilość stron: 260
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Plan marketingowy - Wood Burk Marian
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
Szczegóły: Plan marketingowy - Wood Burk Marian
Tytuł: Plan marketingowy
Autor: Wood Burk Marian
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817072
Tytuł oryginału: THE MARKETING PLAN HANDBOOK
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 260
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg