Plan marketingowy

Książka

Plan marketingowy

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788320817072
  • Ilość stron: 260
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Plan marketingowy - Wood Burk Marian

W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.


Szczegóły: Plan marketingowy - Wood Burk Marian

Tytuł: Plan marketingowy
Autor: Wood Burk Marian
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817072
Tytuł oryginału: THE MARKETING PLAN HANDBOOK
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 260
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg


Recenzje: Plan marketingowy - Wood Burk Marian

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×