Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Analiza porównawcza

Książka

Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.
Analiza porównawcza

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. - Paweł Baranowski

Rewolucja technologiczna zapoczątkowana przez internet oraz rozwiązania sieciowe wytworzyły nowe narzędzia komunikowania w postaci mediów społecznościowych. Ich użyteczność została zauważona w wielu dziedzinach życia zawodowego. Jako nowe rozwiązania komunikacyjne oraz największe publicznie dostępne agregaty danych osobowych media społecznościowe zostały zauważone również przez dziennikarzy. Celem publikacji jest analiza sposobu wykorzystywania mediów społecznościowych przez dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. Praca ma charakter empiryczny i powstała na podstawie ankiet oraz wywiadów pogłębionych. Dane zostały zaczerpnięte z międzynarodowego projektu badawczego ?Zmiana w dziennikarstwie. Kultura dziennikarska w Polsce, Rosji i Szwecji?, którego autor był uczestnikiem. Badania nad mediami społecznościowymi w pracy dziennikarzy pozwoliły wskazać różnice i podobieństwa w wykorzystywaniu tych narzędzi przez reprezentantów zawodu z trzech krajów.


Szczegóły: Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. - Paweł Baranowski

Tytuł: Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji.
Podtytuł: Analiza porównawcza
Autor: Paweł Baranowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322936573
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 192
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.318 kg


Recenzje: Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji. - Paweł Baranowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×