Antropologia, media, komunikacja
Antropologia, media, komunikacja
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788322936597
- Ilość stron: 184
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Antropologia, media, komunikacja
Pojemny tytuł tomu, od razu sugerujący możliwy układ relacji i kombinacji pomiędzy trzema terminami, spełnia rolę kalejdoskopu interdyscyplinarnego środowiska badaczy respektujących ? zawsze na swój sposób ? perspektywę antropologiczną i komunikacyjną w badaniu mediów, dzięki którym, i poprzez które, trwają, zmieniają się oraz rozpowszechniają się treści kultury. Metafora kalejdoskopu dobrze oddaje różnorodność zgromadzonej tematyki, różnorodność perspektyw interpretacyjnych i przyjmowanych koncepcji kultury oraz teorii mediów zdolnych do opisu in statu nascendi dziejących się wydarzeń i zjawisk, które choć zaangażowanym w nie podmiotom kultury jawią się jako zupełnie nowe, mają swoje zapomniane źródła ? domieszka perspektywy historycznej wydaje się więc niezbędna dla zrozumienia współczesności. Umożliwia ona dojrzenie ogółu w szczególe, wzorów i przekonań kulturowych w drobnych, i wydawałoby się, marginalnych niekiedy sferach naszego codziennego życia zapośredniczonego przez media i przez media kształtowanego. Zdradza ponadto temperament poznawczy oraz krytyczny samych badaczy, albowiem refleksja antropologiczna nie może się obejść bez autorskiej sygnatury.
Szczegóły: Antropologia, media, komunikacja
Tytuł: Antropologia, media, komunikacja
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322936597
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Redakcja: Czapiga Małgorzata, Rydlewski Michał