Marketing na rynku nieruchomości
Stachura Ewa
Marketing na rynku nieruchomości
Stachura Ewa
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788320816952
- Ilość stron: 268
- Oprawa: Kartonowa Foliowana
Niedostępna
Opis: Marketing na rynku nieruchomości - Stachura Ewa
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie.
Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.
Szczegóły: Marketing na rynku nieruchomości - Stachura Ewa
Tytuł: Marketing na rynku nieruchomości
Autor: Stachura Ewa
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320816952
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 268
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.43 kg