Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu

Książka

Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788381023054
  • Ilość stron: 227
  • Format: 16,5x23,5 cm
  • Oprawa: laminowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 60,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu - Marta Joanna Ziółkowska

Pierwsza w Polsce książka będąca kompendium wiedzy o nowoczesnym modelu biznesu dynamicznie rozwijającym się na całym świecie, jakim jest franczyza. Zaprezentowano w niej istotę i genezę powiązań franczyzowych wraz ze szczegółową typologią franczyzy oraz wpływ powiązań franczyzowych na rozwój przedsiębiorstwa. Autorka szczegółowo przedstawiła zalety i wady oraz szanse i zagrożenia rozwoju tej metody prowadzenia działalności gospodarczej dla franczyzodawcy, jak i dla franczyzobiorcy. Po raz pierwszy w literaturze polskiej kompleksowo zebrano i zaprezentowano statystyki ogólnoświatowe dotyczące powiązań franczyzowych. Na tle analizy rozwoju powiązań franczyzowych w świecie zaprezentowano możliwości i poziom wykorzystania franczyzy przez polskie przedsiębiorstwa oraz trendy rozwoju tej formy współpracy w Polsce. Szczegółowo przedstawiono także uwarunkowania prawne działalności opartej na zasadach franczyzy zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych Ameryki. W części empirycznej poruszono kwestie wykorzystania franczyzy w przedsiębiorstwach zarówno tych będących dawcami licencji, jak i franczyzobiorcami.



Idealna książka dla tych, którzy chcą zaznajomić się z tym, jak funkcjonują powiązania franczyzowe w praktyce gospodarczej. Książka pozwala posiąść niezbędną wiedzę przedsiębiorcom zainteresowanym zakupem licencji franczyzowej. Przeznaczona jest także dla właścicieli i kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zarówno posiadających już sieć sklepów franczyzowych oraz tych, dopiero planujących rozwijać system franczyzowy, a także wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o tej formie współpracy gospodarczej. Niniejsza książka skierowana jest również do studentów i wykładowców szkół wyższych, zwłaszcza o profilu ekonomicznym, bowiem franczyza jest szansą dla niezależnych przedsiębiorców na podjęcie działalności gospodarczej pod "parasolem" znanej i rozpoznawalnej marki. Dla twórców unikalnego know-how jest natomiast drogą rozwoju i wzrostu poziomu rozpoznawalności marki.



Poza niewątpliwymi walorami naukowo-poznawczymi książka ma istotną wartość aplikacyjną, może być cenną lekturą dla praktyków gospodarczych uczestniczących w łańcuchach franczyzowych oraz tych, którzy interesują się podjęciem tego typu współpracy

- z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Mareckiego.


Szczegóły: Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu - Marta Joanna Ziółkowska

Tytuł: Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu
Autor: Marta Joanna Ziółkowska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023054
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 227
Format: 16,5x23,5 cm
Oprawa: laminowana


Recenzje: Franczyza - nowoczesny model rozwoju biznesu - Marta Joanna Ziółkowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: