Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

Książka

Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788381022309
  • Ilość stron: 296
  • Format: 16,5x23,5 cm
  • Oprawa: laminowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 65,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 65,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych - Magdalena Szydełko

Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano uporządkowania zagadnień, nierzadko podejmując polemikę z innymi badaczami i proponując własne rozwiązania w zakresie definiowania pojęć i klasyfikacji. Efektem poczynionych wysiłków badawczych są implikacje dla teorii zarządzania i praktyki menedżerskiej w przedsiębiorstwach klastrowych.

Zaproponowane rozwiązania metodyczne w zakresie budowania partnerstwa benchmarkingowego mogą zostać wykorzystane w praktyce gospodarczej przez przedsiębiorstwa klastrowe w celu:

- uświadomienia sobie możliwości realizacji tej formy partnerstwa w klastrze,

- intensyfikacji benchmarkingu wewnątrzklastrowego,

- skorygowania aktualnego schematu postępowania w procesie benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim.

Książka jest adresowana do:

- kadry kierowniczej i pozostałych pracowników przedsiębiorstw klastrowych bezpośrednio zaangażowanych w inicjatywy klastrowe (wspólne projekty i przedsięwzięcia),

- koordynatorów klastrów,

- specjalistów ds. benchmarkingu,

- kadry naukowej specjalizującej się w problematyce zarządzania relacjami międzyorganizacyjnymi, klastrów lub benchmarkingu,

- studentów kierunków ekonomicznych (dyscypliny: nauki o zarządzaniu i jakości oraz ekonomia i finanse),

- słuchaczy studiów podyplomowych i szkoleń.


Szczegóły: Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych - Magdalena Szydełko

Tytuł: Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych
Autor: Magdalena Szydełko
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022309
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 296
Format: 16,5x23,5 cm
Oprawa: laminowana


Recenzje: Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw w klastrze jako kategoria relacji międzyorganizacyjnych - Magdalena Szydełko

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: