Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
- Wydawnictwo: Naukowe Sophia
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788365929495
- Format: 17,5x24,5 cm
- Oprawa: twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
78,00 PLN
Opis: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym
Szczegóły: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Tytuł: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Autor: Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Czerwonka
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365929495
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 17,5x24,5 cm
Oprawa: twarda