Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

, ,

Książka

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

, ,

  • Wydawnictwo: Naukowe Sophia
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788365929495
  • Format: 17,5x24,5 cm
  • Oprawa: twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 78,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 78,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym


Szczegóły: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze

Tytuł: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym
Autor: Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365929495
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Format: 17,5x24,5 cm
Oprawa: twarda


Recenzje: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym - Piotr Dominik, Anna Wilkońska, Wiotetta Żmuda-Cze

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×