Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych

Książka

Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych

  • Wydawnictwo: Naukowe Sophia
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788365357908
  • Ilość stron: 188
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 95,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 95,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - Iwona Lupa

Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka


Szczegóły: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - Iwona Lupa

Tytuł: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Autor: Iwona Lupa
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357908
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 188
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka


Recenzje: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - Iwona Lupa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×