Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Iwona Lupa
Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Iwona Lupa
- Wydawnictwo: Naukowe Sophia
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788365357908
- Ilość stron: 188
- Format: 17x24 cm
- Oprawa: miękka
Niedostępna
Opis: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - Iwona Lupa
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowych, ale i znawcy tematu znajdą tutaj wiele ciekawych analiz oraz opinie ekspertów. Na uwagę zasługują walory praktyczne opracowania, będące wynikiem przeprowadzonych wywiadów ze specjalistami Social Media Marketingu. (...) Po zapoznaniu się z jej treścią mogę stwierdzić, iż prezentuje ważne i aktualne kwestie, wspierane analizą wyników badania. dr hab. Grzegorz Szymański, Politechnika Łódzka
Szczegóły: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - Iwona Lupa
Tytuł: Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych
Autor: Iwona Lupa
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357908
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 188
Format: 17x24 cm
Oprawa: miękka