Zarządzanie a kreatywność XXI wieku

,

Książka

Zarządzanie a kreatywność XXI wieku

,

  • Wydawnictwo: Naukowe Sophia
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788365357960
  • Ilość stron: 120
  • Format: 17x24 cm
  • Oprawa: twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 107,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 107,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie a kreatywność XXI wieku - Magdalena Bartczak, Agnieszka Mazurek-Czarnecka

Przedstawiona współautorska monografia, w odpowiedzi na rosnącą niepewność i nieprzewidywalność dynamiki nakładających się na siebie przemian ekonomicznych, społecznych i kulturowych w nowym, stale zmieniającym się środowisku globalnej gospodarki (cyfrowej) na początku XXI wieku, koncentruje się głównie na dynamice współczesnych przemian w modelu/ach pracy/czasu wolnego work life balance, widocznej w postaci różnych, często sprzecznych dyskursów (aktualnych form opisów rzeczywistości) obecnych w naukach ekonomicznych, społecznych czy humanistycznych.


Szczegóły: Zarządzanie a kreatywność XXI wieku - Magdalena Bartczak, Agnieszka Mazurek-Czarnecka

Tytuł: Zarządzanie a kreatywność XXI wieku
Autor: Magdalena Bartczak, Agnieszka Mazurek-Czarnecka
Wydawnictwo: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357960
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 120
Format: 17x24 cm
Oprawa: twarda


Recenzje: Zarządzanie a kreatywność XXI wieku - Magdalena Bartczak, Agnieszka Mazurek-Czarnecka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×