Kapitan Nauka. Żaby czy kraby? - Gra matematyczna na mnożenie Wiek: 6+
Kapitan Nauka. Żaby czy kraby? - Gra matematyczna na mnożenie
Wiek: 6+
- Producent: Edgard
- EAN: 5907608646683
- Oprawa: pudełko
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kapitan Nauka. Żaby czy kraby? - Gra matematyczna na mnożenie
Żaby czy kraby to wyjątkowa gra matematyczna do nauki mnożenia w zakresie 100. Angażuje wyobraźnię, pozwala samodzielnie zrozumieć istotę działań, a nie tylko wyuczyć się wyników na pamięć. Dziecko bez trudu opanuje tabliczkę mnożenia, co na pewno zaprocentuje podczas szkolnych lekcji matematyki. Nauczy się elastyczności w liczeniu i wykonywaniu trudniejszych działań matematycznych oraz rozpocznie wykorzystywanie wiedzy w codziennych sytuacjach. Umiejętność mnożenia przyda się w przyszłości np. podczas zakupów, przy przeliczaniu składników, porcji itp.
Dzięki grze, dziecko rozwija nie tylko umiejętność mnożenia, ale również ćwiczy koncentrację, pamięć i uczy się myślenia strategicznego, które doprowadzi go do zwycięstwa.
Kinga Gałązka – matematyk, ekspert Ośrodka Rozwoju Edukacji, konsultant w Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli w Łodzi.
Atutem gry jest jej uniwersalność oraz możliwość grania w międzynarodowym środowisku, dołączona instrukcja została przygotowana w 2 językach – polskim i angielskim.
W grze może wziąć udział 2-4 graczy, rozgrywki trwają około 20-40 minut.
W skład zestawu wchodzą: zestawie 1 duża dwustronna plansza, 1 mała dwustronna plansza działań, 20 dużych żetonów, 4 małe żetony do wykonywania działań.
Od 6. roku życia.
Szczegóły: Kapitan Nauka. Żaby czy kraby? - Gra matematyczna na mnożenie
Nazwa: Kapitan Nauka. Żaby czy kraby? - Gra matematyczna na mnożenie Wiek: 6+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 5907608646683
Oprawa: pudełko