E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

Książka

E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 46,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 46,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego. ?Na rynku brakuje kompendium wiedzy, które w sposób przejrzysty, zrozumiały, a do tego rzetelny i wyczerpujący przekazywałoby studentom-przyszłym przedsiębiorcom wiedzę i podstawy kompetencyjne dotyczące szans, zagrożeń, wyzwań i zasad związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w Internecie. Tym bardziej z zadowoleniem należy przyjąć pracę [?], która znakomicie wpisuje się w lukę poznawczą dotyczącą przedsiębiorczości i prowadzenia działalności gospodarczej w erze cyfryzacji. [?] Tekst ma wysoką wartość merytoryczną ? obok warstwy teoretycznej zaprezentowano przykłady oraz podsumowania. Może on stanowić podstawę dalszych dociekań i formułowania zamierzeń biznesowych przez słuchaczy studiów drugiego stopnia i studiów podyplomowych. Wreszcie może być źródłem rekomendacji dla praktyków gospodarczych w zakresie wyborów strategicznych co do e-przedsiębiorczości?. Z recenzji prof. dra hab. Wojciecha Dyducha


Szczegóły: E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

Tytuł: E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323347033
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 290
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg
Redakcja: Bednarczyk Małgorzata, Najda-Janoszka Marta, Kopera Sebastian


Recenzje: E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: