Media społecznościowe w trzecim sektorze
Ilona Dąbrowska
Media społecznościowe w trzecim sektorze
Ilona Dąbrowska
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788322792391
- Ilość stron: 288
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media społecznościowe w trzecim sektorze - Ilona Dąbrowska
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych ? stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie ? czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Szczegóły: Media społecznościowe w trzecim sektorze - Ilona Dąbrowska
Tytuł: Media społecznościowe w trzecim sektorze
Autor: Ilona Dąbrowska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322792391
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 288
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.548 kg