Teorie komunikowania masowego
Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
Teorie komunikowania masowego
Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 9788323322658
- Ilość stron: 470
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Teorie komunikowania masowego - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
Obszerne opracowanie poświęcone komunikowaniu masowemu we wszystkich najważniejszych sferach: politycznej, międzykulturowej, instytucjonalnej i innych.
Autorzy w interesujący i przystępny sposób przedstawiają teorie propagandy i komunikowania masowego, narodziny przemysłów medialnych oraz społeczeństwa masowego i kultury masowej, metodologię badań nad skutecznością mediów, publiczność mediów masowych, a także nowe trendy w naukach o komunikacji. Teorie komunikowania masowego obejmują nie tylko rozległą problematykę z dziedziny teorii komunikacji, lecz także z zakresu socjologii kultury, antropologii, filozofii politycznej i stosunków międzynarodowych, a nawet historii.
Ten doskonały podręcznik, przeznaczony jest głównie dla studentów dziennikarstwa i nauk o komunikacji, ale zainteresuje także słuchaczy innych kierunków humanistycznych i społecznych.
Prof. dr hab. Krzysztof Krzysztofek
Szczegóły: Teorie komunikowania masowego - Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
Tytuł: Teorie komunikowania masowego
Autor: Stanley J. Baran, Dennis K. Davis
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: MEDIA
ISBN: 9788323322658
Tłumacz: Sadza Agata
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 470
Oprawa: Miękka
Waga: 0.81 kg