Global Media Giants

Książka

Global Media Giants

  • Wydawnictwo: Routledge
  • EAN: 9781138927711
  • Ilość stron: 496
  • Format: 18.0x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 219,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 219,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Global Media Giants

Global Media Giants takes an in-depth look at how media corporate power works globally, regionally, and nationally, investigating the ways in which the largest and most powerful media corporations in the world wield power. Case studies examine not only some of the largest media corporations (News Corp., The Microsoft Corporation) in terms of revenues, but also media corporations that hold considerable power within national, regional, or geolinguistic contexts (Televisa, The Bertelsmann Group, Sony Corporation). Each chapter approaches a different corporation through the lens of economy, politics, and culture, giving students and scholars a thoughtful and data-driven guide with which to interrogate contemporary media industry power.


Szczegóły: Global Media Giants

Nazwa: Global Media Giants
Wydawnictwo: Routledge
Kod paskowy: 9781138927711
Języki: angielski
Ilość stron: 496
Format: 18.0x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.914 kg
Redakcja: Birkinbine Benjamin, Gomez Rodrigo, Wasko Janet


Recenzje: Global Media Giants

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×