Badania marketingowe Nowe metody badań i zastosowania

Książka

Badania marketingowe
Nowe metody badań i zastosowania

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788380859142
  • Ilość stron: 226
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 60,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania marketingowe - Róża Milic-Czerniak

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.


Szczegóły: Badania marketingowe - Róża Milic-Czerniak

Tytuł: Badania marketingowe
Podtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
Autor: Róża Milic-Czerniak
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859142
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 226
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg


Recenzje: Badania marketingowe - Róża Milic-Czerniak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Róża Milic-Czerniak (1)