Badania marketingowe Nowe metody badań i zastosowania
Róża Milic-Czerniak
Badania marketingowe
Nowe metody badań i zastosowania
Róża Milic-Czerniak
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380859142
- Ilość stron: 226
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Badania marketingowe - Róża Milic-Czerniak
Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.
Szczegóły: Badania marketingowe - Róża Milic-Czerniak
Tytuł: Badania marketingowe
Podtytuł: Nowe metody badań i zastosowania
Autor: Róża Milic-Czerniak
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380859142
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 226
Oprawa: Miękka
Waga: 0.356 kg