Praktyczny marketing miast i regionów

Książka

Praktyczny marketing miast i regionów

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788363391973
  • Ilość stron: 240
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Praktyczny marketing miast i regionów - Jacek Pogorzelski

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.


Szczegóły: Praktyczny marketing miast i regionów - Jacek Pogorzelski

Tytuł: Praktyczny marketing miast i regionów
Autor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391973
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
Waga: 0.268 kg


Recenzje: Praktyczny marketing miast i regionów - Jacek Pogorzelski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: