Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina
Jane Ruemmele
Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina
Jane Ruemmele
- Producent: Egmont
- EAN: 5908215010515
- Format: 06.0x09.0cm
- Oprawa: Pudełko kartonowe
Jutro (czwartek 2025-04-17)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina - Jane Ruemmele
Dodatek do gry Wtedy kiedy.
Zawiera 110 wydarzeń
Mieści się w pudełku podstawowej gry
Liczba graczy: 2-8 osób
Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.
Jeszcze więcej emocji i zabawy.Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: [email protected]
Szczegóły: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina - Jane Ruemmele
Nazwa: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina
Autor: Jane Ruemmele
Producent: Egmont
Seria: Wtedy kiedy
Kod paskowy: 5908215010515
Języki: polski
Format: 06.0x09.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.07 kg
Kraj produkcji: PL