Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina

Gra

Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina

  • Producent: Egmont
  • EAN: 5908215010515
  • Format: 06.0x09.0cm
  • Oprawa: Pudełko kartonowe
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 19,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 19,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina - Jane Ruemmele

Dodatek do gry Wtedy kiedy.

Zawiera 110 wydarzeń

Mieści się w pudełku podstawowej gry



Liczba graczy: 2-8 osób



Każdy gracz tworzy swoją linię czasu, dokładając do niej kolejne wydarzenia. Aby wygrać, nie trzeba znać dokładnych dat, wystarczy ułożyć je chronologicznie. Kino, sport czy ciekawostki o Polsce? Dołącz dodatkowe karty do podstawowej gry.



Jeszcze więcej emocji i zabawy.

Kraj produkcji: PL

Ostrzeżenia:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.

Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (PL)
tel: 228384100
email: [email protected]


Szczegóły: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina - Jane Ruemmele

Nazwa: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina
Autor: Jane Ruemmele
Producent: Egmont
Seria: Wtedy kiedy
Kod paskowy: 5908215010515
Języki: polski
Format: 06.0x09.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.07 kg
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Wtedy Kiedy - dodatek nr 2. Magia kina - Jane Ruemmele

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: