Analiza marketingowa Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Wayne L. Winston
Analiza marketingowa
Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Wayne L. Winston
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788328358508
- Ilość stron: 616
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Analiza marketingowa - Wayne L. Winston
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.
Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!
W tej książce między innymi:
analiza danych marketingowych
opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
pomiar skuteczności wydatków na reklamę
analiza danych z mediów społecznościowych
Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!
O autorze
Wayne Winston jest utytułowanym i wielokrotnie nagradzanym wykładowcą akademickim z ogromnym doświadczeniem. Napisał 25 artykułów i kilkanaście książek. Wykładał modelowanie danych za pomocą Excela, a także doradzał wielu różnym instytucjom, między innymi US Army, US Navy, Broadcom, Cisco, Intel, Pfizer, Eli Lilly, Ford, GM, PWC, Microsoft, IAC, Deloitte Consulting, Booz Allen Hamilton, QAS, eBay, Dallas Mavericks i New York Knicks.
Szczegóły: Analiza marketingowa - Wayne L. Winston
Tytuł: Analiza marketingowa
Podtytuł: Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Autor: Wayne L. Winston
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328358508
Tłumacz: Watrak Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 616
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.88 kg
Recenzje: Analiza marketingowa - Wayne L. Winston
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Wayne L. Winston (5)
- Microsoft Excel 2010. Analiza i modelowanie danych biznesowych (Promise) - miękka
- Microsoft Excel 2013. Analiza i modelowanie danych biznesowych (Promise) - Miękka
- Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych (Promise) - Kartonowa Foliowana
- Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie danych biznesowych (Promise) - Miękka
- Microsoft Excel 2019 Analiza i modelowanie... (APN PROMISE) -