Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji

Książka

Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788380194434
  • Ilość stron: 295
  • Format: 16.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji

Odbiorcami tej książki powinni być z jednej strony studenci kierunku dziennikarstwo i dziennikarze zainteresowani podejmowaniem tematyki ekologicznej, a z drugiej strony osoby zaangażowane w funkcjonowanie ruchów, organizacji ekologicznych na poziomie ogólnopolskim czy lokalnym, dla których media-niezależnie od ich postaci-są kanałem komunikacji ze społeczeństwem. Praca ta może więc odegrać ważną rolę w zmienianiu współczesnych mediów oraz zwiększaniu obecności tematyki ekologicznej w ich funkcjonowaniu, w kształtowaniu profesjonalizmu środowisk dziennikarskich w tym zakresie, a także pomóc w zrozumieniu mediów i możliwości współpracy z nimi przez ciągle niewielką część proekologicznie nastawionego społeczeństwa obywatelskiego w Polsce. W konsekwencji może przyczynić się do podniesienia poziomu edukacji i świadomości ekologicznej społeczeństwa w Polsce.
Fragment recenzji prof. Marka Pietrasia


Szczegóły: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji

Tytuł: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380194434
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 295
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.445 kg
Redakcja: Biernacka-Ligięza Ilona, Fil Kamil


Recenzje: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×