Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788380194434
- Ilość stron: 295
- Format: 16.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Odbiorcami tej książki powinni być z jednej strony studenci kierunku dziennikarstwo i dziennikarze zainteresowani podejmowaniem tematyki ekologicznej, a z drugiej strony osoby zaangażowane w funkcjonowanie ruchów, organizacji ekologicznych na poziomie ogólnopolskim czy lokalnym, dla których media-niezależnie od ich postaci-są kanałem komunikacji ze społeczeństwem. Praca ta może więc odegrać ważną rolę w zmienianiu współczesnych mediów oraz zwiększaniu obecności tematyki ekologicznej w ich funkcjonowaniu, w kształtowaniu profesjonalizmu środowisk dziennikarskich w tym zakresie, a także pomóc w zrozumieniu mediów i możliwości współpracy z nimi przez ciągle niewielką część proekologicznie nastawionego społeczeństwa obywatelskiego w Polsce. W konsekwencji może przyczynić się do podniesienia poziomu edukacji i świadomości ekologicznej społeczeństwa w Polsce.
Fragment recenzji prof. Marka Pietrasia
Szczegóły: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Tytuł: Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380194434
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 295
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.445 kg
Redakcja: Biernacka-Ligięza Ilona, Fil Kamil