Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Mariusz Grabowski
Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Mariusz Grabowski
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
- EAN: 9788380902756
- Ilość stron: 234
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
28,00 PLN
Opis: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego - Mariusz Grabowski
Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.
Szczegóły: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego - Mariusz Grabowski
Nazwa: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Autor: Mariusz Grabowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Kod paskowy: 9788380902756
Języki: polski
Ilość stron: 234
Oprawa: Miękka