Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego

Książka

Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 28,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 28,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego - Mariusz Grabowski

Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym obszarze, stara się wypełnić niedosyt publikacji na temat prawnych ram sponsoringu telewizyjnego. Porusza bowiem zagadnienie czynu nieuczciwej konkurencji, istotne dla przedsiębiorców, mediów i praktyków prawa.


Szczegóły: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego - Mariusz Grabowski

Nazwa: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Autor: Mariusz Grabowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Kod paskowy: 9788380902756
Języki: polski
Ilość stron: 234
Oprawa: Miękka


Recenzje: Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego - Mariusz Grabowski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×