Media Władza Komunikacja

Książka

Media Władza Komunikacja

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media Władza Komunikacja

Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.


Szczegóły: Media Władza Komunikacja

Nazwa: Media Władza Komunikacja
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Kod paskowy: 9788322935750
Języki: polski
Ilość stron: 188
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Redakcja: Borkowski Igor


Recenzje: Media Władza Komunikacja

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×