Media Władza Komunikacja
Media Władza Komunikacja
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- EAN: 9788322935750
- Ilość stron: 188
- Format: 17.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media Władza Komunikacja
Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma Dziennikarstwo i Media; tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, badacze kultury komunikowania społecznego, filmoznawcy, językoznawcy i teoretycy komunikacji. Zróżnicowane metodologicznie, tematycznie i materiałowo artykuły stanowią ciekawą propozycję nie tylko dla środowiska akademickiego, ale i dla licznych odbiorców, którym nieobca jest problematyka kształtowania wizerunku, wpływu, komunikacji międzykulturowej, reklamy i współczesnego dziennikarstwa w Polsce i na świecie.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: sekretariat@wuwr.com.pl
Szczegóły: Media Władza Komunikacja
Nazwa: Media Władza Komunikacja
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: DZIENNIKARSTWO I MEDIA
Kod paskowy: 9788322935750
Języki: polski
Ilość stron: 188
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Redakcja: Borkowski Igor