Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017

Czasopismo

Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017

  • Producent: Scholar
  • Rok produkcji: 2017
  • EAN: 977189835200740
  • Ilość stron: 86
  • Format: 17.5x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 21,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 21,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017

W numerze [Contents]
Jan Lichtarski, Dominika Bąk-Grabowska: Zarządzanie publiczne ? rozważania o granicach [Public management ? Deliberations concerning boundaries], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.01, s. 7?16;
Józef Szabłowski: Innowacje w szkolnictwie wyższym jako podstawa modernizacji sektora [Innovation in higher education as the basis for the modernization of the sector], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.02, s. 17?32;
Ewa Glińska: Angażowanie interesariuszy w proces brandingu miasta ? teoria versus praktyka [Stakeholders? involvement in the process of city branding ? Theory versus practice], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.03, s. 33?49;
Beata Irma Buchelt, Joanna Anna Jończyk: Powiązania kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w szpitalach publicznych [The relationship between human resource management and organizational culture in public hospitals], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.04, s. 50?64;
Wojciech Kowalik: Partycypacja w zarządzaniu organizacjami publicznymi na przykładzie gminnych instytucji kultury [Participatory management in public institutions ? The case of communal cultural organizations], doi 10.15678/ZP.2017.40.2.05, s. 65?79.


Szczegóły: Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017

Tytuł: Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017
Producent: Scholar
Kod paskowy: 977189835200740
ISSN: 18983529
Języki: polski
Rok produkcji: 2017
Ilość stron: 86
Format: 17.5x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.174 kg


Recenzje: Zarządzanie Publiczne 2 (40) 2017

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×