Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners Wiek: 10+
Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Wiek: 10+
- Producent: Portal Games
- EAN: 5902560382075
- Format: 10.0 x 13.0 cm
- Oprawa: Pudełko kartonowe
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki niezbędna jest podstawowa wersja gry Neuroshima Hex (edycja 3.0)
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom... Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy.
Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Zawartość: 54 żetony instrukcja woreczek strunowy
Wiek: 10+
Szczegóły: Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Nazwa: Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners Wiek: 10+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
Kod paskowy: 5902560382075
Języki: polski
Format: 10.0 x 13.0 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.15 kg