Wirtualne targowisko Tom 3 O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie

Książka

Wirtualne targowisko Tom 3
O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie

  • Wydawnictwo: Elipsa
  • EAN: 9788380171633
  • Ilość stron: 248
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wirtualne targowisko Tom 3

Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania - zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty - sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje - będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji "Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie" - stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak - o czym nie można zapominać - może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie "nowej demokracji"? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego - kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość - podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia


Szczegóły: Wirtualne targowisko Tom 3

Nazwa: Wirtualne targowisko Tom 3 O reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie
Wydawnictwo: Elipsa
Kod paskowy: 9788380171633
Języki: polski
Ilość stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.414 kg
Redakcja: Cybulska Kinga, Jarosz Marta, Maciaszek Paweł


Recenzje: Wirtualne targowisko Tom 3

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×