Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

Książka

Wirtualne targowisko
O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1

  • Wydawnictwo: Elipsa
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788371511868
  • Ilość stron: 252
  • Format: 16.9x23.7
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 31,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 31,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wirtualne targowisko

W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego.



W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.


Szczegóły: Wirtualne targowisko

Tytuł: Wirtualne targowisko
Podtytuł: O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie, tom 1
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788371511868
Liczba tomów: 3
Numer tomu: 1
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 252
Format: 16.9x23.7
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.426 kg
Redakcja: Butkiewicz Magdalena, Gralczyk Aleksandra, Marcyński Krzysztof SAC


Recenzje: Wirtualne targowisko

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×