Zdolności a porażka szkolna. Jaką rolę odgrywa osobowość?
Mateusz Referda
Zdolności a porażka szkolna.
Jaką rolę odgrywa osobowość?
Mateusz Referda
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788381800907
- Ilość stron: 197
- Oprawa: miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zdolności a porażka szkolna. - Mateusz Referda
Choć sposób myślenia autora nawiązuje do klasycznych ujęć znanych psychologom, reprezentujących psychologię różnicową oraz edukacyjną, to sam wybór tematu i sposób jego ujęcia są autorskie, oryginalne, sensowne. Autor wybrał temat istotny poznawczo i praktycznie, plasując go w mniej znanym planie dotychczasowych studiów psychologicznych. Odnosząc się do programu badań, akcentuję jego poprawność oraz rozmach koncepcyjny i realizacyjny. Autor udokumentował „co i jak działa” między umysłem ucznia a porażką ponoszoną w szkole, wykraczającą poza niepowodzenia w nauce.
- recenzji prof. dr hab. Marii Ledzińskiej
Wśród zalet ocenianej pracy należy wymienić jej oryginalny charakter wynikający z zainteresowania problematyką porażki szkolnej. Mimo że termin ten nie jest jednoznaczny, to wprowadza elementy syntetyzujące zagadnienia osiągnięć z funkcjonowaniem społecznym i emocjonalnym ucznia.
Autor potrafił w syntetyczny sposób omówić szerokie i złożone zagadnienia odnoszące się do problematyki zdolności i osobowości.
- Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Sękowskiego
Szczegóły: Zdolności a porażka szkolna. - Mateusz Referda
Tytuł: Zdolności a porażka szkolna.
Podtytuł: Jaką rolę odgrywa osobowość?
Autor: Mateusz Referda
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788381800907
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 197
Oprawa: miękka