Badanie komunikacji vol. 2

Książka

Badanie komunikacji vol. 2

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788366445017
  • Ilość stron: 272
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badanie komunikacji vol. 2

?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?) Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?. Fragment Wstępu

Producent:
Wydawnictwo Libron Filip Lohner
al. Daszyńskiego 21/13
31-537 Kraków (PL)
tel: 508 263 890
email: [email protected]


Szczegóły: Badanie komunikacji vol. 2

Tytuł: Badanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445017
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Siemes Annette, Grech Michał, Wszołek Mariusz


Recenzje: Badanie komunikacji vol. 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×