Badanie komunikacji vol. 2
Badanie komunikacji vol. 2
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788366445017
- Ilość stron: 272
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Badanie komunikacji vol. 2
?W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (?) Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich?. Fragment Wstępu
Szczegóły: Badanie komunikacji vol. 2
Tytuł: Badanie komunikacji vol. 2
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366445017
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: Siemes Annette, Grech Michał, Wszołek Mariusz