Design informacji i jej algorytmy

Książka

Design informacji i jej algorytmy

  • Wydawnictwo: Libron
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788366269132
  • Ilość stron: 160
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Design informacji i jej algorytmy - Michael Fleischer

?Wiele się ostatnio mówi i pisze, zwłaszcza w kontekście digitalizacji (czymkolwiek by to miało być), o informacji, jej przekazywaniu, organizowaniu, zbieraniu danych, stojących za tym algorytmach; mówi o tyle nieroztropnie, o ile beztrosko, nie analizując i nie definiując samego terminu ?informacja?, a nierzadko nie zdając sobie sprawy z tego, czym to jest, zapominając ponadto o znaczeniu, a przede wszystkim o różnicy między znaczeniem a informacją oraz o procesach za tym stojących. Prawie w ogóle natomiast nie ma mowy o komunikacji, czyli o tym, do czego zarówno informacja, jak i znaczenie służą, czyli o mechanizmie, którego są one elementem. Zamęt ten nie pozwala potem na rozsądne dyskusje i pozostajemy zwykle na poziomie potoczności i jej wyznaczników. W niniejszym tekście podejmę próbę rozsupłania tych zależności i zaprezentowania technologii umożliwiającej operacjonalizację tych pojęć i mechanizmów w ramach nauki o komunikacji na przykładach z aktualnej codzienności komunikacyjnej?.

Fragment Wstępu


Szczegóły: Design informacji i jej algorytmy - Michael Fleischer

Tytuł: Design informacji i jej algorytmy
Autor: Michael Fleischer
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788366269132
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 160
Oprawa: Miękka
Waga: 0.195 kg


Recenzje: Design informacji i jej algorytmy - Michael Fleischer

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×