Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Brian Lawley, Pamela Schure
Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Brian Lawley, Pamela Schure
- Wydawnictwo: Septem
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788328359291
- Ilość stron: 384
- Format: 17.0x23.0 cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zarządzanie produktem dla bystrzaków - Brian Lawley, Pamela Schure
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
- Zasady zarządzania produktem
- Fazy cyklu życia produktu
- Skuteczne badania rynku
- Analiza konkurencji
- Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
[O autorach]
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.
Szczegóły: Zarządzanie produktem dla bystrzaków - Brian Lawley, Pamela Schure
Tytuł: Zarządzanie produktem dla bystrzaków
Autor: Brian Lawley, Pamela Schure
Wydawnictwo: Septem
ISBN: 9788328359291
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 384
Format: 17.0x23.0 cm
Oprawa: Miękka