Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Adam Figiel, Magda Ziembińska
Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Adam Figiel, Magda Ziembińska
- Wydawnictwo: edu-Libri
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788365648976
- Ilość stron: 132
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - Adam Figiel, Magda Ziembińska
Publikacja stanowi interesujące uzupełnienie opracowań dotyczących marketingu politycznego na polskim rynku wydawniczym, chociażby ze względu na koncentrację Autorów na kwestii kreowania wizerunku kandydatów na prezydenta.
Walorem opracowania jest próba połączenia teorii kreowania wizerunku politycznego z praktyką marketingową poprzez indentyfikację technik i narzędzi promocyjnych stosowanych w kampaniach wyborczych poszczególnych kandydatów na prezydenta RP.
Lektura recenzowanej monografii wskazuje, że może być ona przydatna dla studentów politologii, socjologii, zarządzania. To pozycja, która może zainteresować również specjalistów zajmujących się marketingiem politycznym, reklamą wyborczą, jak i samych polityków.
Prof. nadzw. dr hab. Ewa Glińska
Politechnika Białostocka
Szczegóły: Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce - Adam Figiel, Magda Ziembińska
Tytuł: Kreowanie wizerunku kandydata na urząd publiczny w Polsce
Autor: Adam Figiel, Magda Ziembińska
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648976
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 132
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg