Psychologia społeczna Tom 10 Numer 3(34) 2015
Psychologia społeczna Tom 10 Numer 3(34) 2015
- Producent: Scholar
- Rok produkcji: 2015
- EAN: 977189618000846
- Ilość stron: 116
- Format: 20.0x26.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Psychologia społeczna Tom 10 Numer 3(34) 2015
Spis treści [Contents]
Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformułowania (framing effect): zaangażowanie poznawczego wysiłku a wpływ kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248-265;
Oleg Gorbaniuk, Ewelina Włodarska: Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu osobowości w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266-282;
Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283-295;
Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zabłocka-Bursa, Wiesław Bartkowski: Wpływ społeczny z perspektywy obiektu wpływu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the ?object of impact? perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296-309;
Anna Filip, Marta Białecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umysłu i trafności wiedzy matek o myśleniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers? knowledge about their children?s thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310-323;
Elżbieta Stojanowska: Wpływ rodzaju wzbudzonego Ja na efektywność autopromocji i ingracjacji osób o różnej płci psychologicznej [Influence of self - construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324-334;
Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335-351.
Szczegóły: Psychologia społeczna Tom 10 Numer 3(34) 2015
Tytuł: Psychologia społeczna Tom 10 Numer 3(34) 2015
Producent: Scholar
Kod paskowy: 977189618000846
ISSN: 18961800
Języki: polski
Rok produkcji: 2015
Ilość stron: 116
Format: 20.0x26.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.318 kg