Psychologia Społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014

Książka

Psychologia Społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014

  • Wydawnictwo: Scholar
  • Rok wydania: 2014
  • EAN: 977189618000831
  • Ilość stron: 100
  • Format: 20.0x26.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 21,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 21,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Psychologia Społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014

Spis treści [Contents]

Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkcjonalne korzystanie z internetu - przegląd badań [Dysfunctional Internet use - Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378-395;
Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396-408;
Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409-421;
Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422-436;
Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437-444;
Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers? behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445-454;
Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455-465.


Szczegóły: Psychologia Społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014

Tytuł: Psychologia Społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014
Wydawnictwo: Scholar
Kod paskowy: 977189618000831
ISSN: 18961800
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 100
Format: 20.0x26.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: Psychologia Społeczna Tom 9 Numer 4 (31) 2014

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×