Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności

,

Książka

Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381872690
  • Ilość stron: 136
  • Format: 14.8x21.0 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? - Mateusz Dończyk, Marcin Stupak

W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między "informowaniem" a "reklamowaniem" i kwalifikują obie czynności.



Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:

- jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki;

- w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki;

- jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych;

- w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją;

- w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego;

- jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję;

- jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.


Szczegóły: Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? - Mateusz Dończyk, Marcin Stupak

Tytuł: Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
Podtytuł: Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności
Autor: Mateusz Dończyk, Marcin Stupak
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381872690
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 136
Format: 14.8x21.0 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? - Mateusz Dończyk, Marcin Stupak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×