Reputacja

Książka

Reputacja

  • Wydawnictwo: W.A.B.
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788328075313
  • Ilość stron: 304
  • Format: 13.5x20.2cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,98 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,98 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reputacja - Kiszela Marcin

 Milena Bilkiewicz, youtubowa sensacja ostatniej dekady, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Jej specjalistka od zarządzania wizerunkiem, a zarazem najbliższa przyjaciółka, Alicja, postanawia zająć się sprawą. Nie przeczuwa jednak, że prywatne śledztwo zaprowadzi ją w miejsca, w których przyjdzie jej się zmierzyć także z bolesną prawdą o sobie samej i o ludziach, którym dotąd ufała.



Czy Alicja będzie miała jakiekolwiek szanse starciu z nieprzewidywalnym i groźnym porywaczem? Czy zdoła odróżnić fakty od elementów artystycznej kreacji, którą przecież sama każdego dnia uwiarygodniała?



Czy zdoła się zmierzyć z bolesną prawdą o sobie samej i ludziach, którym dotąd ufała?


Szczegóły: Reputacja - Kiszela Marcin

Tytuł: Reputacja
Autor: Kiszela Marcin
Wydawnictwo: W.A.B.
ISBN: 9788328075313
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 304
Format: 13.5x20.2cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Reputacja - Kiszela Marcin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Spotykamy na swojej drodze Milenę Bilkiewicz, youtubową gwiazdę i odkrycie ostatnich czasów. Jej wizerunkiem zarządza najbliższa przyjaciółka, a zarazem współpracownica, Alicja. Umiejętnie dozuje informacje i newsy o Milenie. Ujawnia to, co ludzie chcą słyszeć i widzieć o swojej ulubienicy. Pokazuje tylko to, co ma na celu ocieplić wizerunek gwiazdy, pokazać jej dobre, niekoniecznie prawdziwe oblicze. Fałsz i obłuda na zamówienie. Jak tak działa cały ten świat celebrytów, to aż się słabo robi. Warto zadać sobie w tym momencie pytanie, co jest prawdą, a kłamstwem o celebrytach? Czy informacje, którymi nas karmią są prawdziwe, czy tylko wykreowane na potrzeby fanów? Smutny, ale bardzo realny i prawdziwy obraz ludzi wielkiego świata. Niespodziewanie Milena zostaje porwana. Alicja najpierw traktuje to w kategorii kolejnego żartu, jednak okazuje się, że to prawda. Rozpoczyna ona prywatne dochodzenie. Czy odnajdzie Mileną całą ? Czego się dowie w trakcie poszukiwań? Jakie tajemnice z przeszłości gwiazdy ujrzą światło dzienne? Będzie się działo wiele, nie obędzie się bez zaskakujących sytuacji. Tajemnice Mileny wstrząsną Alicją i obudzą w niej wspomnienia z przeszłości. Będzie się karmić pytaniami, czy mogła zapobiec tragicznym wydarzeniom w swoim życiu? Chwilowy rozrachunek z przeszłością, dla każdego również dobrze zrobi takie starcie się z wewnętrznymi rozterkami …
Historia opisana w Reputacji jest nam prezentowana z kilku pozycji. To rodzaj relacji – opowieści, tylko w zależności, od osoby, która jest narratorem, dane wydarzenia są odpowiednio prezentowane i koloryzowane. Do głosu dochodzi Alicja, Szymon – tester gier komputerowych, borykający się ze swoją przeszłością, Sebastian – ochroniarz Mileny, Michał – jej manager. Każda z osób stara się za wszelką cenę przedstawić siebie w jak najlepszej pozycji, jako osobę dobrą i pełną miłości do gwiazdy. Przez to powieść jest wielopłaszczyznowa i skomplikowana. Czytelnik zostaje tak otumaniony, że do końca zastanawia się, kto z nich mówi prawdę, a kto ma wybujałą wyobraźnię?
Przyznam, że zawiodłam się na tej powieści. Znudziła mnie potwornie. Brak emocji, spłycone przedstawienie całej fabuły. Ot, takie proste czytadło. Na mnie nie zrobiło żadnego wrażenia. Po zapowiedzi spodziewałam się zdecydowanie więcej. Powiedziałabym, że dużo szumu i zamieszania, a wrażeń z przeczytania lektury nie mogę się doszukać.
Po lekturze tej powieści nasuwa się dość oczywisty wniosek, że wizerunki gwiazd są zakłamane i sztuczne, wykreowane na potrzeby mało wymagającego odbiorcy, który wiele informacji o celebrytach przyjmuje, nie zawsze zastanawiając się czy to prawda czy celowa kreacja. Co wytrawniejszy odbiorca doskonale zdaje sobie sprawę, że często niewiele jest prawdy w newsach o naszych ulubieńcach. Celem sprzedaży newsów jest zainteresowanie swoją osobą i zazwyczaj zwiększenie sprzedaży oferowanych produktów.
Macie ochotę na chwilę ułudy ze swoimi ulubieńcami, sięgnijcie po tę lekturę. Już teraz jestem ciekawa waszych wrażeń, moje mieliście okazję poznać. Na pewno nie jest to lektura, która na dłużej pozostanie w mojej pamięci. Raczej też do niej nie powrócę, aż tak mnie nie zainteresowała.
2020-02-05 20:21:01


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: