Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788366220362
- Ilość stron: 250
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Oddajemy Państwu do rąk trzeci tom z serii "Cyfrowy tubylec w szkole-diagnozy i otwarcia. Po refleksjach dotyczących różnych aspektów funkcjonowania współczesnego ucznia (tom I) oraz namyśle nad przemianami roli nauczyciela w czasach rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych (tom II), proponujemy nowe impulsy do rozważań na temat ucyfrowienia szkoły. Trzeci tom zatytułowałyśmy "Mediatyzacja przestrzeni szkoły-tropy badacze i implementacje". Ukazujemy w nim spektrum zagadnień, które pozostają w polu aktualnych zainteresowań badaczy zajmujących się problematyką miejsca technologii cyfrowych w rozwoju młodych ludzi i w nowoczesnej edukacji. Taki zamysł pozwoli na intelektualne przybliżenie dość różnych obszarów refleksji. Stąd znajdą tu Państwo rozważania na temat cyfrowego potencjału współczesnych uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich wiedzy osobistej, kompetencji i potrzeb, czy na temat form aktywności młodych w sieci. Znalazły się tu również teksty dotyczące aspektów implementacji cyfrowych rozwiązań na grunt dydaktyki szkolnej.
[Ze wstępu]
Szczegóły: Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Tytuł: Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia. Tom III. Mediatyzacja przestrzeni szkoły
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788366220362
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 250
Oprawa: Miękka
Redakcja: Nowicka Marzenna, Dziekońska Joanna