The Package Design Book

Książka

The Package Design Book

  • Wydawnictwo: Taschen
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9783836555524
  • Ilość stron: 672
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 91,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 91,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: The Package Design Book

Packaging is a highly underrated art form. As the first thing a consumer sees when looking at a product, it can make or break a sale. Every year, the Pentawards celebrate the art of the package by recognizing the world's most groundbreaking and influential designs. Designers compete in five main categories - beverages, food, body, luxury, and other markets - and no fewer than 50 sub-categories.

Featuring a selection of hundreds of works, this book brings together Pentawards winners from 2008 to 2016, providing a vivid demonstration of creativity in every form of packaging. Readers will discover, through product descriptions and plenty of images, what drives design industry leaders and agencies behind these creations, which permeate all aspects of our everyday lives. This well of inspiration will not just serve design and marketing professionals, but anyone with an interest in the creative process of packaging.


Szczegóły: The Package Design Book

Tytuł: The Package Design Book
Wydawnictwo: Taschen
ISBN: 9783836555524
Języki: angielski, niemiecki, francuski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 672
Format: 14.0x20.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 1.196 kg


Recenzje: The Package Design Book

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: