Kultura biznesu Normy i formy
Irena Kamińska-Radomska
Kultura biznesu Normy i formy
Irena Kamińska-Radomska
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301210380
- Ilość stron: 386
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kultura biznesu Normy i formy - Irena Kamińska-Radomska
Od pierwszego wydania Kultury biznesu minęło prawie 10 lat. Choć podstawowe zasady zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych nie uległy zmianie, to jednak konieczna jest aktualizacja uwzględniająca współczesne zachowania w świecie biznesu. W nowym wydaniu omówione zostały m.in. najczęściej popełniane błędy w oficjalnej korespondencji mailowej, zagadnienia związane z komunikowaniem się w mediach społecznościowych, różnice kulturowe w których trzeba pamiętać, szczególnie w kontaktach międzynarodowych. Przykłady zawarte w książce dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych. Odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się jednak wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych. Publikacja ma charakter normatywny, choć niektóre zagadnienia o większym znaczeniu kulturowym niepozbawione są podejścia opisowego, co pozostawia Czytelnika z własnymi wyborami odpowiednich zachowań w zależności od sytuacji, w której się znajdzie.
Szczegóły: Kultura biznesu Normy i formy - Irena Kamińska-Radomska
Tytuł: Kultura biznesu Normy i formy
Autor: Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301210380
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 386
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.62 kg