Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Wiek: 2+

Gra

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Wiek: 2+

  • Producent: Egmont
  • EAN: 5908215010614
  • Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Stefan Kołecki

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.



Gra ma na celu:


  • naukę nazw kolorów

  • naukę nazw zwierzątek

  • naukę kształtów poprzez mowę i dotyk

  • ćwiczenie zmysłu dotyku

  • ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)

  • rozwijanie interakcji społecznych  


Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.



Grę można wykorzystać na kila sposobów:


  1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)

  2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)

  3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)


Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.  



Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.



Elementy gry:


  • 5 plansz zwierzątek

  • 20 kafelków z figurami

  • 1 płócienny woreczek


Wiek graczy: 2+

Liczba graczy: 2-4 osoby



 


Szczegóły: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Stefan Kołecki

Nazwa: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Wiek: 2+
Autor: Stefan Kołecki
Producent: Egmont
Seria: Akademia Mądrego Dziecka; Pierwsza gra
Kod paskowy: 5908215010614
Języki: polski
Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.472 kg


Recenzje: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Stefan Kołecki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: