Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Wiek: 2+

Gra

Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Wiek: 2+

  • Producent: Egmont
  • EAN: 5908215010614
  • Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
  • Oprawa: Pudełko
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Stefan Kołecki

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.



Gra ma na celu:


  • naukę nazw kolorów

  • naukę nazw zwierzątek

  • naukę kształtów poprzez mowę i dotyk

  • ćwiczenie zmysłu dotyku

  • ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie)

  • rozwijanie interakcji społecznych  


Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie.



Grę można wykorzystać na kila sposobów:


  1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie)

  2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur)

  3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)


Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.  



Gracze losują z woreczka figury i dopasowują je do zwierzątek na stole. Każdy stara się znaleźć figury pasujące do swojego zwierzątka, ale łatwo się pomylić i pomóc przeciwnikowi. Kto pierwszy zdobędzie wszystkie figury, wygrywa. Dzieci poznają kształty za pomocą wzroku i dotyku. Ćwiczą przy tym dłonie i palce, czyli mała motorykę.



Elementy gry:


  • 5 plansz zwierzątek

  • 20 kafelków z figurami

  • 1 płócienny woreczek


Wiek graczy: 2+

Liczba graczy: 2-4 osoby



 

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: recepcja@egmont.pl


Szczegóły: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Stefan Kołecki

Nazwa: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Wiek: 2+
Autor: Stefan Kołecki
Producent: Egmont
Seria: Akademia Mądrego Dziecka; Pierwsza gra
Kod paskowy: 5908215010614
Języki: polski
Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.472 kg


Recenzje: Zwierzątka. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Stefan Kołecki

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: