Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Wiek: 2+
Reiner Knizia
Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka
Wiek: 2+
Reiner Knizia
- Producent: Egmont
- EAN: 5908215010607
- Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
- Oprawa: Pudełko
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Reiner Knizia
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
Gra ma na celu:
- naukę nazw owoców i warzyw
- naukę nazw kolorów
- nauka liczenia i określania ilości (ile masz, kto ma więcej)
- rozwijanie kompetencji społecznych
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy (owoce, warzywa). Pobawcie się nimi, nazwij je. Określ ich kolor.
Grę można wykorzystać na kilka sposobów:
- zgodnie z instrukcją
- zabawa w smaki (wybrać charakterystyczne smakowo owoce i określać ich smak - dziecko musi wcześniej poznać smak tych owoców i nazwy smaków)
- zagadki smakowe; dziecko z zamkniętymi oczami próbuje różne warzywa i owoce potem musi wskazać który owoc/warzywo zjadło
- elementy gry mogą służyć do zabawy w sklep
- elementy gry mogą służyć do zabaw słownikowych i słowotwórczych:
- tworzenie liczby mnogiej gruszka - gruszki
- tworzenie przymiotników pomarańcza - pomarańczowy
- tworzenie zdrobnień śliwka-śliweczka
- elementy gry mogą służyć do zabaw matematycznych:
- tworzenie zbiorów np. owoce - warzywa, czerwone-zielone, .....
Pierwsza gra to seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Gracze rzucają kostką i starają się zdobyć jak najwięcej soczystych owoców i warzyw. Gracz, który schrupie ostatni przysmak ze stołu, dostaje w nagrodę owocowy sok. Dzieci poznają owoce i warzywa oraz ich kolory. Naucza się je liczyć oraz porządkować w zbiory. Gra promuje również zdrowe nawyki żywieniowe.
Elementy gry:
- drewniana kostka
- 5 koszyków
- 15 żetonów owoców i warzyw
- 1 żeton soku
Wiek graczy: 2+
Liczba graczy: 2-4 osoby
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Story House Egmont
Inflancka 4c
00-189 Warszawa (Polska)
tel: 228384100
email: recepcja@egmont.pl
Szczegóły: Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Reiner Knizia
Nazwa: Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka Wiek: 2+
Autor: Reiner Knizia
Producent: Egmont
Seria: Akademia Mądrego Dziecka; Pierwsza gra
Kod paskowy: 5908215010607
Języki: polski
Format: 20.0 x 20.0 x 5.0 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 0.405 kg
Recenzje: Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Reiner Knizia
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Reiner Knizia (20)
- Polowanie na Robale (2015) (Egmont) - Kartonowa
- Pędzące żółwie (30575) (Egmont) - Pudełko
- Pan tu nie stał! (2886) (Egmont) - Kartonowa
- Pędzące ślimaki (06396) (Egmont) - Kartonowa
- Pan tu nie stał! Cinkciarz (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Polska Luxtorpeda (008949) (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Zero (Muduko) -
- Polska Luxtorpeda - odjazd (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Pędzące Żółwie - gra karciana. Gry do plecaka (Egmont) - Pudełko
- Lato z Komarami (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Memozaury (Muduko) - Pudełko kartonowe
- Mniam. Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka (Egmont) - Pudełko
- Fits Travel. Dobrze się układa! (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Bits travel (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Criss Cross. Gry do plecaka (Egmont) - Pudełko
- Pędzące Żółwie XXXL. Wielki wyścig po sałatę! (Egmont) - Pudełko kartonowe
- Kurnik (Nasza Księgarnia) - Pudełko kartonowe
- W pył zwrot (Muduko) - Pudełko
- Wyprawa do El Dorado – Demony dżungli (Nasza Księgarnia) - pudełko
- Delisie. Wielka imprezka (Egmont) - Pudełko