Medialne fenomeny i paradoksy
Jacek Dąbała
Medialne fenomeny i paradoksy
Jacek Dąbała
- Wydawnictwo: Universitas
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788324235407
- Ilość stron: 260
- Format: 13.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Medialne fenomeny i paradoksy - Jacek Dąbała
Do poznania świata przez media, wymykające się twardym regułom komunikacji, potrzeba nowego języka. Jacek Dąbała taki proponuje. Krótkie eseje fleszowo-jak sekwencje serwisu informacyjnego- rozświetlają wybrane wątki. Autorskie stanowisko w każdym przypadku uruchamia to, co najważniejsze- myślenie i krytykę. Warto przeczytać. (Robert Cieślak, profesor, medioznawca, UW)Jacek Dąbała jest profesorem zwyczajnym, pisarzem, scenarzystą i byłym dziennikarzem radiowo-telewizyjnym. Kieruje Katedrą Warsztatu Medialnego i Aksjologii w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL. Jako ekspert stale komentuje i analizuje problematykę związaną z mediami, komunikowaniem, filmem i literaturą. Jest współscenarzystą jednego z najpopularniejszych polskich filmów ??Młode wilki. Wykłada też na UKSW w Warszawie. Jako pisarz opublikował dziesięć powieści (m.in. Telemaniak, Pieszczochy losu, Złodziej twarzy, Diabelska przypadłość, Ryzykowny pomysł i Największa przyjemność świata) i jeden dramat (Mechanizm). Jego książki naukowe ukazują się w Polsce i za granicą (np. Horyzonty komunikacji medialnej, Tajemnica i suspens w sztuce pisania. W kręgu retoryki dziennikarskiej i dramaturgii medialnej, Warsztatowo-aksjologiczne mechanizmy tworzenia telewizji, Mystery and Suspense in Creative Writing, Media i dziennikarstwo. Aksjologia ? warsztat ? tożsamość, Creative Paths to Television Journalism). Jest członkiem Polskiej Akademii Nauk, Stowarzyszenia Pisarzy Polskich, Polskiej Akademii Filmowej, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej.
Szczegóły: Medialne fenomeny i paradoksy - Jacek Dąbała
Tytuł: Medialne fenomeny i paradoksy
Autor: Jacek Dąbała
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324235407
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 260
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.308 kg
Recenzje: Medialne fenomeny i paradoksy - Jacek Dąbała
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Jacek Dąbała (20)
- Tablice: literatura polska, wiedza o literaturze, wiedza o języku, historia, język angielski, język niemiecki (Greg) - oprawa miękka
- Biała gorączka (Audiobook) (Czarne) - Twarda
- Dżungla miasta (Zysk i S-ka) - Twarda
- Zamach na Lenina (Słowa i Myśli) - Miękka ze skrzydełkami
- Sen o niepodległej: Pieśni patriotyczne (Soliton) - miękka
- Strefa Komiksu T.22 Exodus cz.1 (Robert Zaręba) - broszurowa
- Biała gorączka (Czarne) - Miękka ze skrzydełkami
- Ale z naszymi umarłymi (Literackie) - Miękka ze skrzydełkami
- Eri czarodziejka (Nasza Księgarnia) - Miękka
- Medialne fenomeny i paradoksy (Universitas) - Miękka ze skrzydełkami
- (Nie)dziennik (W.A.B.) - miękka ze skrzydełkami
- Najemnik Medox (Kultura gniewu) - Twarda
- Pisma geopolityczne (Wydawnictwo Nowej Konfederacji) - Twarda
- Uwięzieni w słowach rodziców. Jak uwolnić się od zaklęć, które rzucono na nas w dzieciństwie (Onepress) - Miękka
- Zawisza Tom 2 Złamany półksiężyc (Fabryka Słów) - Miękka ze skrzydełkami
- Media czyli głupiego widać 104 diagnozy (Księgarnia Akademicka) - Miękka
- Wroniec (Literackie) - Twarda
- Podziemny Muranów (Czarne) - Twarda
- Ćwiczenia z myślenia i jedzenia (Austeria) - oprawa broszurowa
- Neurometody kontroli emocji (Złote Myśli) -