Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)

Książka

Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381023030
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 68,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II) - Izabela Szlis

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy.



Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi. Rozważania osadzone zostały w nowej koncepcji marketingowej, określonej mianem "logika dominacji usługi" (Service Dominant Logic - SDL), zaproponowanej przez R.F. Luscha i S.L. Vargo w 2004 roku. Skonstruowany, autorski model teoretyczny odwołuje się również do innych współczesnych teorii, takich jak: jakość usług, marketing relacji, marketing sieciowy, orientacja rynkowa czy teoria przewag konkurencyjnych.



Praca stanowi usystematyzowaną koncepcję pomiaru wizerunku, która może być zaadaptowana w różnych sferach działalności gospodarczej. Wskazuje także potencjalne kierunki działań ułatwiających walkę konkurencyjną i budowanie przewagi na rynku. Książka skierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców, menedżerów, kadry zarządczej oraz osób powiązanych zawodowo z marketingiem, sprzedażą i Public Relations. Stanowi również cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych (zarządzanie, marketing, finanse, bankowość) oraz literaturę uzupełniającą dla studentów psychologii, statystyki czy ekonometrii. Postawiony problem badawczy jest nader interesujący, szczególnie, że Autorka "nie ucieka" od jego umiejscowienia w realnych uwarunkowaniach sektora bankowego znajdującego się w czasie szybko zmieniających się trendów i tendencji na rynku finansowym.



Z recenzji prof. dr hab. Krystyny Brzozowskiej


Szczegóły: Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II) - Izabela Szlis

Tytuł: Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II)
Autor: Izabela Szlis
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381023030
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Wizerunek - jak go zmierzyć i jak poprawić (wyd. II) - Izabela Szlis

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: